1 Ocak 2015 Perşembe

Mutfak Fikirleri: Meyve Sepeti




Hepimizin konsolunda ve büfesinde eski, kullanmadığı saksı, kavanoz, vazo, tepsi vs. bulunur. Ben de geçen gün ölmüş olan bir çiçeğin saksısını buldum ve nasıl değerlendirebilirim diye düşünmeye başladım. Mutfak dolabında plastik meyveler olduğunu hatırladım ve bunların içinden üzüm salkımlarını alıp mutfakta bir renk oluşturabileceğimi düşündüm. Üzümlerin dolgun ve üstte durması için alt kısmını taş ile doldurabilirsiniz. Ben yine plastik meyvelerden koydum. Küçük fikirler ama bunca zaman önünüzde dururken akıl edemeyebiliyorsunuz.

Bu fikri ben mutfağımda bulunan bir rafta değerlendirdim. Siz tezgah üzerinde ya da masanızda da kullanabilirsiniz.

                      

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.