18 Haziran 2019 Salı

Dolmalık Bibere Doldurulmuş Fajita









Malzemeler:

Dolmalık Biber ( ben yeşil kullandım siz karışık renk seçebiliriniz.
Bir adet tavuk göğsü
Yeşil ve kırmızı biber
Patates (küp küp doğrayıp kızarttım)
Havuç
Kekik, karabiber, pul biber, tuz
Sıvı yağ
Rende kaşar

Hazılanış:

Tavuk göğsünü ve içine ekleyeceginiz biberleri küp küp doğrayın. Sıvı yağ eklediğiniz tavaya tavukları ekleyin. Kızarmaya başladığında küp doğradığınız havuç, patates ve biberleri ekleyin. Baharatları da ekledikten sonra 5 dk kavurun.
 Dolmalık biberleri dilerseniz boydan dilerseniz enden kesip içini temizleyin. Çanak olarak kullanacağımız biberleri pişirme kabına alın ve içini tavuk karışımı ile doldurun. Ben borcamda pişirdim. Dibine çok hafif su ekledim. Üstünü folyo ile kapattım. 200 derecede 15dk pişirdikten sonra folyoyu çıkarın. 20dk daha pişirin. almadan birkaç dakika önce üstüne kaşar ekleyip tekrar fırına sürün. Peynir eridikten sonra çıkarıp servis edin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.