19 Mart 2015 Perşembe

"Eve Geç Geldim" Etiketinde Neler Var?



Bugün geçmiş yayınları incelerken yeni bir etiket oluşturdum; "Eve geç geldim". Çalışan bir kadın/erkek, sinemadan geç gelen öğrenci, komşularla sohbeti fazla uzatan bir ev kadını ya da üşengeç bir insan olabilirsiniz, işte bu etiket tam size göre.
Normalde yemek bloglarında yazılan yazıları bir takipçi olarak okumayı pek sevmem çünkü benim amacım kısa zamanda tarifi alıp yemeğe girişmektir. Bugün nedense ben de bir şeyler yazmak istedim. Belki bir yanım makine gibi kalıp cümlelerden çıkıp iletişim kurmak istedi. Okuyan olmasa bile en azından içimdeki yazma isteğini gerçekleştirdim deyip kendimi memnun ederim ne yapalım :)

Tanıtım yazıma dönersek Eve Geç Geldim etiketi altında neler bulabilirsiniz örneklerle açıklamaya çalışayım;

  • Bir gün önceden kalmış ama aynı şekilde tüketilmek istenmeyen yemekler Kolay, Yoğurtlu Patates
  • İstenilen forma ulaşmamış yemekleri değerlendirme (yakında)
  • Kısa zamanda hazırlanan ve sizi eşinizin diline düşmekten kurtaracak Türk Mutfağı'nın demirtaşları. Salçalı Pilav
  • Dünya mutfağından yine kolay ve damak tadımıza uygun tarifler. Şinitzel
Yemeklerinizi yapmayı daha da kolaylaştırmak için; dolabınızda daima haşlanmış sebze ve bakliyat bulundurun. Etleri eğer mümkünse ve uygunsa bir gün önceden marine edip buzdolabında bekletin. Bunlar işinizi çok daha kolaylaştıracaktır.

Sonuca gelirsek; elinizdeki malzemeler ve çalışma tarzınız kolaylık derecenizi ve tercihlerinizi değiştirebilir ben elimden geldiği kadarıyla herkese uyabileceğini düşündüğüm tarifleri bu etiket altında topluyorum. Etiketteki diğer tariflere göz atmak için tıklayın.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Not: Yalnızca bu blogun üyesi yorum gönderebilir.